tiistai 1. marraskuuta 2011

Näin ansaitsin kotoa käsin internetissä lokakuussa 2011

Myös kotona töitä tehden voi ansaita hieman taskurahaa. Olen pitänyt yli vuoden muutamaa blogia, joihin olen lisännyt mainoksia (Google AdSense, TradeDoubler ja TradeTracker). Nämä mainokset ovat tuoneet minulle lisätuloja. Ei tosin niin paljoa kuin olisin halunnut.

Olen ansainnut viime aikoina kuukaudessa 200-600 euroa kuukaudessa. Nyt tulot eivät ole tuolla kärkipäässä. Mutta olen toisaalta ihan tyytyväinen, sillä rahaa tämäkin on.

En käy nyt tässä erittelemään näistä kolmesta lähteestä tulleita tuloja. Kerron vain loppusumman, jonka ansaitsin netissä.

Ja loppusumma on lokakuulle 2011 oli noin 262 euroa.

Kyllä nämä tulot pitäisi saada vielä kymmenkertaistumaan!

Jos haluat lisätietoja siitä, miten ansaita rahaa netissä, kerron sen sinulle. Jos sinulla on blogi tai kotisivu, voit pistää sinne mainoksia. Kun sivustolla vierailevat ostavat tuotteita mainoksien kautta, saat siitä rahaa.

Tämän lukeminen kannattaa: Laita TradeTracker -mainoksia kotisivulle tai blogiin!

Ei kommentteja: